"Swedbank" AS
Vai tevi uzrunā iespēja palīdzēt klientiem un vēlies iegūt jaunas komunikācijas un finanšu prasmes?
Tev būs iespēja:
Atbildēt uz bankas klientu zvaniem (pieraksts uz filiālēm, karšu bloķēšana un pretenziju reģistrēšana)Iepazīt bankas digitālos risinājumus un izglītot klientus par tiemGūt pieredzi klientu konsultēšanā un finanšu jautājumos lielākajā Latvijas bankāStrādāt Konsultāciju centrā Rīgā, Balasta dambī 15Šajā amatā tev noderēs:
Esi vismaz 18 gadus jaunsLabas latviešu valodas zināšanas, novērtēsim krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenīTev ir prasme meklēt risinājumus un spēja sarežģīto izskaidrot vienkāršiTev ir vēlme mācīties"Pievienojies mūsu komandai un ...
sāc savu karjeru bankā, iegūsti vērtīgu pieredzi bankas darbībā un klientu apkalpošanā un kļūsti par daļu no foršas, atvērtas, zinātkāras komandas.” Anete Hartmane, Konsultāciju centra nodaļas vadītāja.
Prakse uz laiku ~ 6 mēnešiem
Gaidām tavu pieteikumu līdz 02.02.2023.
Atalgojums šajā amatā noteikts 850.00 EUR pirms nodokļu nomaksas.
Ja vēlies noskaidrot, kā tiek noteikts atalgojums Swedbank un kādas ir prasības, strādājot finanšu iestādē, uzzini vairāk šeit.
Swedbank ir darba devējs, kas nodrošina vienlīdzīgas iespējas visiem – mēs atbalstām viedokļu, pieredzes un personību dažādību, īstenojot vienlīdzīgu attieksmi pret ikvienu neatkarīgi no dzimuma, vecuma, seksuālās orientācijas vai identitātes, etniskās piederības, reliģiskās pārliecības vai invaliditātes.
Piesakies, sūtot savu CV uz e-pastu: anete.ance.rasa@swedbank.lv vai caur:
https://jobs.latvia.swedbank.com/jobs/13030-jaunakais-a-asistents-e-konsultaciju-centra-riga?promotion=9079-trackable-share-link-nva