Ja vēlies uzsākt vai turpināt savu karjeru finanšu nozarē, vadošajā bankā Baltijā, apgūt vai stiprināt prasmes klientu aprūpē, kā arī iegūt jaukus kolēģus, aicinām pievienoties Klientu apkalpošanas daļas (CustomerService Unit) komandai!
Kā Klientu risinājumu konsultants Tu ikdienā nodrošināsi kvalitatīvu klientu konsultēšanu un izcilu pieredzimūsu klientiem attālinātajos kanālos (zvani un rakstiskā komunikācija), strādājot no savām mājām vai Luminor ēkā Skanstes ielā. Tu strādāsi komandā kopā ar draudzīgiem un profesionāliem koleģiem, kas atbalstīs Tevi un palīdzēs Tev augt un attīstīties.
Tavi pienākumi būs:
Izzināt klientu vajadzības un piedāvāt atbilstošākos finanšus risinājumus un produktus, izpildīt dažādas ar to saistītas operācijas sistēmās
Virzīt klientus uz digitālajiem risinājumiem, apmācīt lietot bankas pakalpojumus attālināti
Tu iederēsies mūsu komandā, ja Tev ir:
Vēlme palīdzēt, prasme uzklausīt un rast risinājumus
Pārdošanas un sarunu vešanas prasmes
Spēja komunicēt ar klientu (mutiski un rakstiski) latviešu un krievu valodās
Kā priekšrocību uzskatīsim prasmes komunicēt angļu valodā
Strukturēta pieeja darba uzdevumiem un esi tehnoloģiju lietpratējs
Interese augt un pilnveidoties atsaucīgu kolēģu lokā
Ņem vērā, ka apmācības līdz 1 mēnesim notiek klātienē Rīgā.
Mēs Tev piedāvājam:
Atalgojums 1230 EUR pirms nodokļu nomaksas, kā arī iespēja pretendēt uz atalgojuma pārskatu
divreiz gadā
Viss tehniskais nodrošinājums (tai skaitā dators, austiņas, monitori u.c.) no pirmās dienas
Veselības apdrošināšana uzreiz pēc pārbaudes laika un papildus atvaļinājumi dienas pēc pirmā
nostrādātā gada, kā arī citi labumi
Apmaksātas apmācībās, lai sagatavotu Tevi kā izcilu klientu konsultantu
Īpaši piedāvājumi un atlaides Luminor produktiem un pakalpojumiem
Piesakies līdz 31.martam!
Kontaktinformācija : Amanda Krūze, e-pasts : Amanda.Kruze@luminorgroup.com.