Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca"
KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS Neatliekamās medicīnas centrā (darbs 12h un 24h režīmā)
Galvenie amata pienākumi:
klientu servisa nodrošināšana Neatliekamās medicīnas centrā;
organizatorisku jautājumu koordinēšana saistīta ar klienta uzturēšanos Slimnīcā;
klientu konsultēšana par pieejamajiem pakalpojumiem un to saņemšanas iespējām;
medicīniskās dokumentācijas aizpildīšana un uzglabāšana savas kompetences ietvaros;
dokumentu noformēšana un rēķinu sagatavošana;
klientu/pacientu plūsmas koordinēšana sadarbībā ar Neatliekamās medicīnas centra vadītāju;
dalība augsta līmeņa klientu servisa risinājumu īstenošanā struktūrvienībā.
Prasības pretendentiem:
vidējā izglītība;
vēlama pieredze klientu apkalpošanas jomā;
prasmes informācijas apkopošanā, analīzē un dokumentu noformēšanā;
ļoti labas komunikācijas prasmes, iniciatīva, orientācija uz klientu;
spēja strādāt komandā un patstāvīgi organizēt savu darbu;
labas prasmes standarta biroja datorprogrammu lietošanā;
obligātas valsts valodas zināšanas, vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas labā sarunvalodas līmenī.
Piedāvājam:
summēto darba laiku atbilstoši grafikam 12h un 24h režīmā;
dinamisku darba vidi un iespēju paust iniciatīvu;
stabilu atalgojumu (stundas likme 6,00 EUR/h BRUTO + 50% piemaksa par darbu nakts stundās) un sociālās garantijas;
atvieglotus nosacījumus medicīniskajai aprūpei slimnīcā.
CV un pieteikumu (ar norādi konkursam „Klientu apkalpošanas speciālists Neatliekamās medicīnas centrā”) sūtīt slimnīcas Personāla vadības daļai elektroniski uz e-pastu: personals@stradini.lv. Tālrunis informācijai 29244906